doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

holaaaaaa.....

salam kerabuan ye...
hehe...
perghhh... seb baik aku masih ingat pasword nak masuk belog nii.... haha
ehhh salah2... bukan masih ingat....
seb baik.... betul pw nye....
hehe kelupaan ler.....
maklom laa... dah lama kot tak berbelog... belog nii....
maaf ye....
pengunjung2 belog .... (ade kew)

harap korang memahami diri ku....
aku sangat sibuk sekarang.....
sibuk dengan kerja..... dgn nak siapkan final tesis aku..... uwarghhhhhh....
cewahhhh.... aku kerja da skrg...... hahaha.....
kerja partime kat tadika.... haha... cikgu bebbb....
best juga..... walaupun agak pening....
nak tahu aku ajar ape?
pagi.... aku ngajar english.... ptg pulak..... aku ngajar kelas quran....
hahaha... ala2 personality disoder laa kata besfren aku.... AM.....
bodo arhhh dia tuu.... bukan nak kasi semangat.... asikkkk nak kutuk jek.... huh

aku suka sebenarnya kerja di tadika tu....
budak2 sana sgt cerdik2.....
tak de laa susah sangat nak ajar....
walaupun kadang2 tu agak mencabar kesabaran....
biasa lahhh.... budak2.....
dah biasa kot.... DAMIA lebih hyper dari mereka.... hehe....
rindu lak dgn damia pepagi neh.... haihsss....

weekend lepas aku pegi langkawi....
keje....
perghhhh keje lagi....
7 hari seminggu da keje.....
dah setaraf bangla2 da aku neh.......
bangla pun cuti kot weekend... huhu
penat laa..... keje dgn produksi yg 1st time aku join.....
aku tak bole 'ikot' dorg punye schdule yg huru hara..... (bagi aku)
senang citer..... aku dah mcm serik laa nak join team dorang nextime....
hmm....
tak per laa.... aku anggap je tu semua pengalaman....

ramai jugak kawan2 aku yg terkejut....
aku dah join klik2 semula.....
kenape eh....
hehe.... sebabbbbbb....
aku rindu ...
boleh cam tu....
yer laa.... dulu aku stop... sebab aku dah tak bole nak handle schdule aku....
nak finale.... sibuk sangat....
then kena pegi jepun.....
tak kan nak ambik job jepun....
tak sesuai lak dgn imej aku....
sekarang.... aku dah ada kat sini.....
ape salahnye aku buat..... kannnnn...
izham pun tak berape kesah....
ummi pun dah tak berape bising....
so.... tunggu lagi...... hehe

izham... tak kesah....
tak kesah ke?....
kesahhh....
tapi dia tahu aku pandai jaga diri....aku tahu nak ambik job yg sesuai....
dia percayakan aku...
tu yang penting....
terima kasih sayang.....

lepas nii.... aku akan sibuk dengan finale tesis pulak....
lahaiiiii.... bile laa nak start nii....
malas nye.....
ade tak org yg baik hati nak tolong aku??
hukhukhuk.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy