doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

aku ok...

warghhhhhhh... busan siottttt....
sejukkkkk..... winter yg amat busan....
aku tggu salji.... kenape lah tawon niii salji mcm malu2 jek nak turun.....
ishhh..

aku nak balik mesia.....
dah check ticket.....
tapi.... waiting list....
yo lah.... igt MAS tu bapak aku nye ke..... suke2 hati nak ade utk aku....
haihsss....
kalau lambat.... mahu aku sepak dorang... (hehe mcm laa berani)
harap2 result aku ok... dan aku boleh balik....
weeeee.... sgt rinduuuu ummi....

ngeeee... aku rindu ayah... rindu ummi... rindu along n cempake... tu lah aku nak balik mesia....
korang jgn laa pk bukan2... hehe
n aku bukan nak benti study.... tapi...... ermmm... akuuu....
ermmm....
cumee....
tak nak sambung jek....
aku dah wt keputusan....
aku nak keje sat....
n bile dah ok.... semua ok.... emosi pun stabil.... aku akan sambung.... insyaallah....
tapi aku lom tanye ayah pasal ni.... hope ayah setuju....
kalau x setuju.... mcm biase.... aku mogok seminggu... hehe
ishhh teruk betul aku nieh....
patut laa asik kene rejek jek.... huhu.... alaaaa.....
mahu tido lahhhhh...
zzzzzzzzzz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS