doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”


OMG... dah 3 hari aku demam...
satu benda pun aku tak selera nak makan....
asyik tidur.... bangun minum milo.... then tidur lagi sepanjang hari....

kenapa ya aku demam...
mungkin aku terlampau sedih dgr berita kawan kolej aku yg kemalangan hari isnin lepas.....
alfatihah buat sahabat aku cek pah.. dan kamarul...
so sad....
walaupun aku tak rapat sgt dgn dorang nii... tapi dorang niii 'klik' bowling aku....
semoga Allah tempat kan korang dikalangan org2 yg beriman....
korang mmg 'sehatisejiwa' dan 'sehidupsemati'...... :((

hari selasa lepas pula.... satu lagi berita sedih... sis fatin keguguran....
aku buzz dia.... tapi mcm biasa.... aku kene maki....
haihhh....
tak per lah.... mmg betul kot... dia tak suka aku...
aku pun berfikir....
masalah org lain.... kenapa aku lak yg kena.....
tapi dia kasi alasan..... tak suka tengok muka aku....,, ****** dan *** *****...
ermmmm
kata dia.... dia stress sbb kitorang.... sampai dia keguguran....
uihhhh.... sedihnyaaa :((
takdir Allah tu kak....
harap akak tabah....

yg salah tetap salah....
aku pun bukan nak sebelah sesapa....
tapi... aku pun tak setuju dgn sesetengah org tu.... yg 'menekan' sampai tahap tu....
agak2 laa kannnn kalau nak menstress kan org pun.....
jgn lah sampai menjejaskan kesihatan org.... atau merosakkan keharmonisan rumahtangga org.... semata2 nak puas kan hati sendiri....
ahhhhhhh.... biar lantak lahhh korang!!!

masalah aku kat sini pun tak terfikir dah aku..... mana aku ada masa nak fikir hal korang....
haihhh dah 3 hari tak pegi kelas niiii....
huwaaa.... aku dah rinduuuu lak KOFU tu.... ishhhhh.....
kofuuuuuuuuu.... tgguuuuuu isnin aku datang kepadamuuuuuuuuuuuuuu.....
daaaaaa....
muahhhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS