doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

tak der tajuk.....


yoshhhh... lama nya tak masuk sini....
aku busy laa ....
aku ok jek kat sini.... family... kawan2 yg syg aku jgn risau...
disini ........aku setiap hari makan nasi.....
nasi kew? aku rasa mcm pulut jek... huh..
setiap hari oke....
kalau dulu aku susah nak makan nasi.... tapi skrg aku dah berubah...
cuma... aku belum boleh makan ikan.... yakkkkkkkk....
selama disini.... aku belum jumpa ayam...
bukan tak ada dijual... tapi..... nak makan kew? was2 jek.... halal ke tak...
so... lebih baik jgn makan kalau was2... yer x?
walau apa pun... aku makin dapat sesuaikan diri... alhamdulillah.....
cuma aku kurang masa jek....

atau.... aku mmg suka sibuk kan diri aku... utk lupakan semua kesedihan....

apa2 lah......
ada apa dengan cinta?
aku dah serik.... dan aku tak akan bercinta sehingga aku betul2 yakin dgn cinta aku....
haipppp...
apa niii.....
cukup2 lahhhh
aku andaikan nasib aku kurang baik.... berjumpa dgn org yg salah....
pada ketika yg salah....
:)

sekarang fokus aku adalah study.... study dan study....
(mesti UMMI bangga dgn aku.........)
aku nak bahagiakan ummi aku.... tak nak ummi nangis lagi sbb perangai bodoh aku....

haihsssss.... aku kena pegi sekarang....
opsss sebelum aku terlupa....
aku nak terima kasih pada seseorang di FB.....
abg nas.. yg bersusah payah dtg jumpa aku di airport tempohari....
walaupun sekejap.... aku sgt menghargai nya...
terima kasih kerana percaya kan aku....
umur panjang kita berjumpa lagi :)

daaaaaaa.... u ols take care..
muwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS