doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:)

menghitung hariiiiii....
detik demi detik.....

weeeee,,,.... sangat happy laa...
tak sabar nak balik.....
haihss.....
hari ni..... aku belanje kawan2 aku makan kat 'the resident'
hehe berlagak x?
;p
riak siot....
kitorg makan western... hehe

sebenarnya kannn...
aku ada rahsia nak ckp ke kome nii.....
aku malas tulis blog laaa skrg....
hati aku dah x de kat sini.... dah terbang ke kampung aku....
huwaaa.....
so...
cukup laa aku poyo2 taip sikit2 ea.....
hope korang doakan aku selamat yek....
selamat transit di Bangkok.....
cuti2 siam... weeeeee....
walaupun ayah baru bagitahu aku..... Bangkok tak selamat sekarang.....
aku ckp kat ayah.....
kak ngah nak join rusuhan... hehehe
'marah betul ayah aku... aku cakap mcm tu....
seb baik dia tak tarik balik elaun... haha....
;p

malas kuasa tige lah nak tunggu encik izham balik keje....
hukhuk.... lambat beno laa die tu....
lembab dan gedik.....
ngaaaaa suke2 hati aku jek kann....
suke rrr,,... blog aku kot... suker rr nak taip ape....
wakakaka....
daaaaaa....
selamat malam korang yg tersyg yek...
muwahhhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS