doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

diam2~

perghhhh.....
lembab siot tenet.....
uhaiiiii... mencabar tul kesabaran aku.....
nak tulis blog pun.... kena tunggu hampir 20 minit.....
arghhhhhhh.... benci aku....
tak suka arhhh lembab2....
aku tak suka menunggu....
hahaha,,.... apa yang cuba aku sampaikan sebenarnya....
haihsss....

time ni.....
aku sedang dengar radio era... haha....
lagunya.... DIAM2 by TILU.....
best laaaaa.... layan gak lagu ni kannn.....

rindu izham laa.....
sangat rindu....
walaupun baru je dengar suara dia....
tapi... tetapppp sangat rindu.....
lately.....
selalu sangat bergaduh....
entah la....
walaupun semua org nampak aku...
keras dan giler...
tapi bila dengan izham.... aku tak bole tahan ,,, tahap manje
aku aku tak bole dikawal... hehe...
asyik nak kememe je....
emo....
kesian izham....'
huhu jom dgr lagu niii lahhh.....
ckp byk pun korang bukan nye faham.... hahaha



Wajah yang tampan
Sungguh menawan
Dan juga kaya
Ku suka dia
Tak banyak gaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya

Saat kau menghampiri diriku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku

##
Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu
Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu

Wajah yang tampan
Sungguh menawan
Dan juga kaya
Ku suka dia
Tak banyak gaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya

Saat kau menghampiri diriku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku

##

Saat kau menghampiri diriku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku~~~~~


uhaiiiii.... lagu ni utk izham... haha....

tak bole bla.....




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS