doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

aku ada kerna kau ada~~




tentang bulan...
aku sgt rindu dia.....
sekarang dah kurang masa dia utk aku...
(aku dah mula pandai merungut)
kata dia lahhhh.....

ke masa aku yg sgt byk skrg....??
hehe aku sgt free der....
dah habis exam...
free laa kan....

tah laa.... yang penting dia tahu... dia selalu abaikan aku....
sedar diri... hehe
cukup laa tu kan... nak ape lagi....
n wednesday... dia cuti.....
1 hari tu.... dia akan habiskan masa dia utk layan aku...
uishhhh.....
sy sgt syg awk izham~~
;p

ermmm bukan ini sebenar nye aku nak tulis....
sebabnya... dia dah tahu aku syg dia.....
tiap2 hari kot dia akan tanya soalan tu... hehe
dan setiap hari tu jugak aku akan jwp.....
kadang2....
~~ syggggg.....
kadang2
~ tak syg....!!

kikikikih......
saje nak buat dia merajuk.... padan muka....
manje sgt!
hehe

tengok pic dia ... berat dah turun katanya....
nampak pp pun dah tak chubby....
:(
susah ati jek aku kat sini.....
tak nak dia kurus2....
mcm tak bahagia jek....
kannnn....

lelaki.... kena lah tuff..... tak yah laa kurus2 sgt kan....
baru lah nampak gagah perkasa... hehe
lain laa kalau aku...
aku kena laa kurus....
ngeeee....

pelik taw ...
izham tanak aku kurus....
dia selalu merungut / membebel kalau ckp pasal makan...
bebel yg tahap telinge akan bernanah dgn sendiri lak tu....
ahaiiiii...

meh laa layan lirik nii....
dia post utk aku smlm....
thanx syg....

Cinta adalah anugerah yang kuasa
Yang bila terasa betapa indahnya
Sungguh lemah diriku
Tak bererti hidupku
Bila tak ada dirimu..

Andai kubisa akan kubalas
Semua yang pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku [Ulang]

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta kau buat diriku hidup selamanya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS