doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

aKu

morning guys......
uhhhhh.... gud day......
hari ni last paper..... yehaaaaaaaaa.....

tapi... pagi2... dah rasa mcm sedih....
sgt sedih.....
izham mcm tegang jek ari ni....
marah2....

ishhh marah ke?
ke aku yg sensitif n tah pape....

ermm tah laa....
malas nak fikir...
penat suda...

niat aku baik.... nak jaga hati semua org....
tanak sesiapa pun terasa or terluka dgn aku....
tapi.... hati aku sape nak jage?

semalam pun same.....
tegang jek.... pantang salah sikit.... mesti nak marah2....
same jugak laa dgn aku....
kenape tah... angin kite skrg kan syg?

mesti lah saya marah.....
tak suke nak dgr bende tu.....
awk asyik2 explain...
explain pulak.... mcm seolah2 sy langsung tak boleh cuit org tu....
penting sgt laa dia kat awk kannn...
hurmmmm
walaupun berkali2 awk ckp tak penting...
tapi...
dari ckp2 awk tu.....
arghhhhh....
sakitnye hati....

suda2... lupakan semua....
malas nak fikir....
semak otak aku jek....
huh...

jom citer pasal esstee lauder.....
yeahhh....
semalam aku dapat email dari dorg.....
akhirnyaaaaa......
dorg reply jugak resume yg aku hantar....
that day.... aku hantar utk.... 'asian look talent'
weeeeee... sukerrr....
i luv estee lauder....
tapi photoshootnyaa.... pade 14 feb......
ada akai kaaaa......
aku tak balik ag oitttt....
huwaaaaaa.... rasa mahu jerit jekk....
frust gak....
yer laa.... aku mmg teringin jugak nak keje dgn
nama besar n profesional mcm EL tuu...
tapi..
x pe lahhh... bukan rezeki aku kot....
hukhukhuk....

semua org disekeliling aku pun mcm tak support jek.....
ummi n ayah tak yah tanye laa...... kompom2 dorg ckp... JANGAN
izham~ 'wowowo... EL kann... mesti lahh baju nye yg ..........................~ syg habiskan study laa dulu.....~
kak long mawar~ gedikkkkk... ummi nangis kang! tak yah ngade2....

mcmana lah sy nak berjaye kalau semua org tak support.... haihssss...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS