doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

sayap ilusi~ awie

holaaa...
ishhh ape aku nak tulis ni.... dah lama tak jengok sini....
dah hilang segala skil penulisan yg aku hade.....
huh...
(haha.... mcm laa selama ni ade skil)
bedal je laa.....
suker hati laa nak taip ape.....
blog sendiri kot...
wat pe nak ikot citarasa org.....
wahhhhh....
wahh....
dah mule rr ni kann....
readers kalau tak suker....
boleh berambus dari blog aku..... (aimi.... bole ayat nie?)
;p
tapi aku heran gak laa.... x suker pun, masuk gak kan? haihssss....

sebenarnya aku sgt busy lately.....
sangat3
baru balik sympo.....



ehhh dgr lagu ni dulu arrr....

semakin jauh aku renungi diri
semakin dekat kekasih di hati
biar mentari akulah sinarnya
biar lautan akulah airnya

...kalaulah ada selain dari mu
biar ku hancur dan menjadi debu
bila hadir cinta yang satu
tidak ku peduli sejuta pun
menghukum aku dengan dusta
teracap dunia akhirnya
kerana cinta
biar aku di anggap gila wooo...
terbang dengan sayap illusi
bertutur dalam bahasa hati

kalaulah ada selain dari mu
biar ku hancur dan menjadi debu
bila hadir cinta yang satu
tidak ku peduli sejuta pun
menghukum aku dengan dusta
teracap dunia akhirnya
bila hadir cinta yang satu
jangan ditanya siapa dia
tanya dia siapa kita
dan pulang ke mana akhirnya
kerana cinta
biar aku di anggap gila wooo...
terbang dengan sayap illusi
bertutur dalam bahasa hati


sejak balik symposium ni.... aku suka sgt dgr lagu niii....
lirik dia sgt best....
ehhh... nanti2 laa aku sambung 'menulis' nii ea......
tangan aku sakit rr....
tak selesa tul aku kene buat keje dgn tangan kanan.....
hukhuk.....

kenape laa aku asyik sakit jek....
:((
kifarah atas dosa2 aku rr tuuuu....
huwaaa......
insafff2....
byknyaaa dosa aku ruper2nya.... :((


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS