doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:(

alhamdulillah...
syukur kepada Allah...
ummi aku dah sedar subuh tadi.....

sehari dua ni.... mood aku mmg tah kemana....
aku risaukan ummi aku....
sentiasa berdoa utk kesejahteraan ummi disana...
terima kasih kepada semua kwn2 yg mendoa kan ummi....
kepada izham...
kepada abg amir yg tlg jaga ummi....

aku sangat berharap... hari ni aku dapat mendengar suara ummi....
:(
dah dua hari aku tak tidur.....
kepala aku dah weng2....
Allah... kuatkan lah hati aku....
sembuhkan lah ummi aku....
amennnn....

~~
utk izham
semalam.... sy sgt marahkan awk.... grgrgrgrr....
awk tahu ape sebabnye.....
satu hari sy tak jwp call die....
padan muke....
padan muke sy juga....
sy sgt rindukan dia....
rindu nak dgr pesanan2 penaja.... huh
malam tadi.... sampai pukul 3 pagi dia call... sms ...
dia betul2 risau kan aku....
:)
:)
:)
:)
:)
sy tahu awk syg kan sy.....

TAPI~ sy tetap tak percayer...
ape yg terjadi waktu siang tu....
sy tanak percayer....
tanak
tanak
tanak....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS