doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:(

~syg.. i baru bngun ni... nak siap2 nk balik... sory x dgr fon..~

grrgrgrgr....

sebelum tu..... nak ucap takziah pada dia sekeluarga.... diatas
kembalinya nenek dia ke rahmatullah semalam....
semoga roh nenek dicucuri rahmat...
AL~FATIHAH...

mesti dia sedih.....
terfikir aku...
kalau lah nenek pahang.... atau opah yah tgglkan aku.....
hukhukhuk.....
ishhhh ape aku meraban ni.....
ajal maut kan ditangan Allah.....

sebenarnya aku tak tahu nak tulis ape ni....
aku masih lagi kat rumah keluarga angkat di shizu.....
sampai ahad ni.....
agak boring disini.... walaupun.... 'makayah' sgt baik.... layan aku dan alin dgn baik...
azlene menjadi housemate aku.....
walaupun aku tak pernah terfikir utk duduk serumah dgn dia....
tapi....
not bad laa.... dia ok juga.... baik....
caring....
tak seperti yg aku dan kawan2 aku bygkan....
yer laa.... sape tak kenal alin.....
walaupun dia nampak pendiam..... tapi.....
haihsss.......
tak yah laa tulis.... x baik utk perahu2 kecil.... hehe....

errrr.... semalam aku keluar dgn senior....
ngaaaa..... izham benarkan.....
sporting giler....
senior aku dtg dari koufu.....
semata2 nak belanja aku lunch....
terima kasih kpd dia....
lepas makan....
aku ckp nak balik.....
tapi dia ckp..... dah nak balik? wahhh jauh taw sy dtg....
kesian laa pulak.....
ermmm jalan2 dulu...
nak shopping.... (kononnya)
tapi..... nak shopping apa? xde yg menarik....
kata senior aku..... brg sama je dgn kat m'sia.....tapi... harganya... perghhhh berganda2...
membazir je....
betul tu....
ternampak saloon.....
hehe... dah lama ckp nak potong rambut....
tapi tak potong2 jugak.....
bila masuk jek dlm tu......
SEMUA hair stylish nya..... LELAKI CANTIK....
ermmm....
senior ckp....'x yah laa.... kan free2 jek aurat awk tu'...
huhu ok....
lepas tu dia hantar aku balik.....

malam..... izham col....
dia tanya...
buat ape hari ni....
aku jwp... kelua dgn senior...
dia marah....
uikkk....
ermmmmmm....
aku dah sms dia ....
nak bgtahu aku nak keluar.....
tapi dia jwp.... '......... i tgh bz ni syg!'
erm... aku faham laa dia bz... menguruskan jenazah....
tapi.....
marah2 pulak.....
hurmm....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS