doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:)

Izham Nordin January 18 at 1:23am Report
kat ati b..
yg dah byk trluke sbb i..

byk trguris sbb i..

yg byk trmkn sbb i..

yg byk menanges sbb i..

yg byk kerisauan tntng i..

lurve u syg..

miss u..

nite sweet dream..

mwahhhhhhhXXXXxxxxSSSssss77777


ngeeee.....
ade org menyampah dgn msg yg aku dapat tak?
kalau menyampah.... sila blah dari blog aku.....
hehe....
aku bukan nak menunjuk kat korang... or kat saper2....
tak terniat pun....
blog aku....
hak peribadi aku.....
so.....
suka hati.. jiwa ... kalbu aku lah nak post ape....
;p

minggu ni aku agak free......
minggu aku nak rehat2 kan mind.....
minggu depan..... exam....
yeahhhh...
may Allah bless me.....

aku on YM....
tetibe ada off9 msg....
tah bila punye.....
bacer jek.....
terus je terfikir.... ermmmm OBSES.... tak habis2.....
time aku conference dgn kawan2 aku dan seorg sis.....
terbukak lah citer pasal tu lagi......
tapi semua kenkawan aku sound....
BORING!
semua org tanakl layan cerita aku.....
hampehh....
sis pulak ckp.....
andaian yg tak masuk akal....dan dia juga share off9 msg nya....
dia dah tak nak ada apa kaitan dgn org tu dan sekutunya....
so.... dia tak akan layan cerita aku lagi....
huhu...
ok sis.... sorry....

mmg tak masuk akal... apabila kita mengharapkan Allah membayar kepada kanak2 yg langsung tak bersalah.....

hurmmmm....
lain org... lain caranya....
lantak lah.....

malam tadi aku tak bole tido.....
puas pejam mata..... tak juga lena.....
nak col izham.....
kesian pulak dia penat....
on skype....
am je yg belum tido....
borak dgn dia....
sampai dia tertido....
huwaaa.... aku jugak tak tido2....

bangun lahh...
kemas umah....
cuci baju.... iron siap2.....
housemate semua bz.... study.....
hehehe
aku je free,....
ishhhh










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy