doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

sakit mata VS sakit hati.....

holaaaaaaaaa....
perghhhh baru balik dari check mata......
balik2 terus tulis blog.... haha
adekah hari ni hari rajin sy???
entoh ler kome....
yg aku tahu.... sgt penat kat luar tadi......
appmnt dgn doc... pukul 1... tapi aku sampai sana kul 1++...
tapi kene tunggu 2 jam utk jumpa pakar mata tu.....
sabar je laaa.....
lepas jumpe.... dia
cek laa about 20 min.....
tetes ubat dalam mate aku niii......
lepas tu tggu 10 minit....
aku mcm benggang jek... sbb kene tggu lama sgt... huh....
lepas 10 minit tu.... mata aku makin rabak..... haihsss.... sakit berdenyut2.... air mate aku asyik kuar jek.... da rase cm nak buta.... huhu....
sakit sgt.....
mujur laa aku g dgn anis.... kalau dgn ayah.... aku nangis dah.... sbb sakit sgt....
:((
lepas doc tgk mate aku makin 'parah' hehe aku saje gune perkataan parah.....
utk meraih simpati korg yg membace nii.... ciannn aku kann....
doc kata aku kene lepak sepital mlm ni....
haihhhsss budus rrr doc tu.... sesuka hati dia jek.....
esok aku exam....
cane nak lepak sepital.....
puas aku explain....
bukan nye dia nak faham.... atau dia buat2 tak faham.... huh.....
sampaikan tahap aku col kimi suh ckp dgn doc tu.....
si kimi lak.... sgt hampeh... biler die asyik membahan aku.... ckp aku menangis....
haihsss..... ade ke......
mana de menangis.... huh

ermmm... aku tak yah lepak sepital atas budi bicara doc yg hensem tu.... yayyyyy....
tapi... aku kene tgglkan no fon pada doc tu.... dan ikut aturan ubat titis setiap 3 jam....
dan ubat makan setiap 6 jam.....
baekkkkkk doc..... >>>>> insyaallah....
kikikikiki.....

ehhh lupe lak nak citer.... kenapa dgn mata aku ni.... wakakakaka
3 hari lepas.....
mata aku yang sebelah kanan gatal2.... dan mula bengkak..... kabur2.... x nampak suda...
lepas aku asyik gosok2..... mata aku jadi makin teruk....
sampai lah semalam..... aku dah tak tahan..... so aku g jumpa doc....
doc kata mata aku kene jangkitan....
sebabbbbbbb..... puncanya ialah..... pengunaan kanta lekap....
huhu....
ermmm...
aku tak bgtahu pade sesiapa pun pasal mata aku....
bukan apa.... cuma tanak semua org wisau....
ijam.... bile jek dpt tahu.....
terus laa.......
membebel....
blaaa... blaaa.... blaa.......
start ptg..... mlm balik keje.... sambung bebel....
pagi2 subuh.... bebel lagi.....
ishhhh dh mcm ummi aku pulak aih.... x penat lak tu..... huh...
sedangkan.......
dia pun tak sihat semalam taw......
pukul 10 malam pegi klinik dgn ayah die.....
sakit2 pun..... perghhh bebelnye bole tahan gak rrr....

yer laa.... dia kan syg aku..... mesti laa dia bebel....
syg aku satu2nyaaa kannn.....
huh.... satu laaa sgt.... grgrgrgrgrrrrr....
syg aku.... tapi stilll nak jage hati org lain.....!!!!
arghhhhh......
tetibe aku malas nak taip.....
zzzzzzzzzzzzzzzzz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS