doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

1 ramadhan

tetibe sekarang nii aku suke baby.....
betul lah kata org.... bila hati resah... penat.... sakit hati.... tengok muka baby.... hilang semua...
bila pandang jek muka baby.... terasa tenang....
bersih dan mulus jek.....
''little angel''... huhu... biler lah aku nak ade baby sendiri.... :termenung:
uishhh apa aku meraban niii....
haihhhh
ishhhhh

apa aku nak taip sebenarnya niii....
ermmm aku sedih....
mmg aku buat salah....
tapi org lain tak berhak marah sampai tahap menghina aku...
....
apakah diri sendiri baik... sampai sanggup mengeluarkan perkataan2 mcm tu?
ermmm... fikir2 lah ...

**ape saje la bangang... nk bercinte ngan aku tp bersyg bagai ngan oang lain bgs teruskan je la.. mg bahagie.. buang mse aku je.. selamat berpose..

**p mampos.... xde kene mengene marah aku ngan batal pose.. kalo dh mcm tutttttttt* lg nk berbaek2 ke ... xyah, buang mase je... ntah ape yg die rase bgs sangat wat aku marah aku pon xtau la.. 

**kalo nk tau spesis masih berlonggok2 tau... dok jd plastik depan kite.. hampehh je..

**yep2.. bulan br, semngat br, awek br kite cr.. ahaks ♥ it..

**cinta mesti ada keikhlasan dan kejujuran. enuf say..kalau rasa susah nak berterus terang a.k.a jujur...baik bercinta dgn lain2 makluk selain manusia..boleh? manusia ada perasaan...yg lain2 tu kurang sket kot...ops..terpedas bulan posa ni. selamat berbuka.

**sat2 akak doa kat org yg tak jujur ye..biar dpat balasan di akhirat kelak. AMINNNNN...

**sapa gerangan nyer beb? kalo si 'D'ia tu wa ingat lu mmg tau apa yang lu tahu, ke aku yang tak tahu? Adei adei senak pewut

~terima kasih abg yg baik hati... buat aku bukak mata.... bukak hati.....~ terima kasih jugak pade yg mendoakan
aku sedar sekarang ... 'tahap aku dimana'
sebenarnya dah lama sedar.... tapi tak nak terima kenyataan jek... sekarang... kan padan muke aku....
ermmm...bodoh nya aku.... kenaper laa aku masih rasa syg pade dia.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS