doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

merdEka

aku busan... sensorang kat bilik time nii.....
ttibe aku nak upload gambo kat atas ni...
suke pic nii... ada sorg abg kasi kat aku kat inbox... hehe
terima kasih abg ewan.... ;)

semalam aku kat rumah mak cik....
best jugak sbb ade syami... so aku ade laa kawan....
tapi.... family makcik tu layan aku cm puteri jek.... sedikit rimas aku...
mcm lah aku nii sakit kronik ... huhu...
dok rumah org.... aku terpaksa lah sesuaikan diri...
salah satunya... aku terpaksa MAKAN NASI....
hukhuk....
berbuke makan nasi.... sahur pun kene makan nasi...
hurmmm........

pagi tadi..... mak cik x bagi aku balik ostel... sebab aku belum sihat....
aku terpaksa ckp.... aku ade keje... huhu....'

esok cuti.. owh ya....
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN...... MALAYSIA...

aku ngat nak balik kg.... bile aku call ummi... ummi ckp... dia kat KL...
melawat mak abg amir yg x sihat....
semoga mama abg amir cepat sembuh.... aminnn..
esok..... keras rr aku sensorang kat bilik.... semua kenkawan aku ade prog memasing...
arghhhhh... busannnnnnnn....

futsal rrrr... :wink:
kaki mcm dah ok jek....
khamis... fisio..... huh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS