doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:|

huhu...
gambar tak bole bla arr...
tak ade kene mengena dgn yang hidup... atau yg telah tiada...
;p
aku saja guna gambar tu...
tadi... ngah aku boring2.. seseorg buzz aku...
kata dia....
dia suka aku... dan tanya aku lagi buat kali yg kedua...
(dulu dia dah tanya aku soalan ni.... )
dan  aku jawap... aku dah ada bf..
tapi dia ckp .... ''tipoooooooooooooooo..... u kalau tak suka kat i... ckp jer laa... x yah laa tipu2''
hari ni.... dia tanya soalan yg sama.... dan aku jawap... ''single''
then dia kata... '' tipuuuuu lahhhh.... org cantik cm u tak kan lah x der boyfren....''
pulakk
haihhhhh... berangin jek aku dgn mamat tu....
tak faham jugak aku dgn lelaki nii... diorang nak kite jawap macam mana.....
ckp dah ada bf... kata kita tipu....
jawap single pun kata tipu jugak....
muke penipu ke aku nii?
haihhhhhssss
kejammm3
suke hati awk lahhh lelaki....
cakap je lah ape awk suke... asal awk bahagia... huhu
boringg...

hari nii.. aku keluar berbuka dgn ressa... kazen ash....
dia dan suaminya datang sini....
semalam dah jumpe.... dorang lah yg bawak hadiah2 dari ash tu...
hari ni... aku belanje lah dorang berbuke...
kat kopitiam jek.... dorang pun tak kesah...
ok jer lah..... ressa dan pak chai.. mmg kepale sempoi...
suke tengok dorang yg gile2... walaupun dah kawen....
romantik ya amat... huhu

lepas berbuke aku terus balik...

kat bilik... syahdu jek rase.....
ouchhhh... aku nak terawih... huhu sorang2 lagik... :( malas kuase14 dah aku niii....
habis terawih nak g futsal..... yehaaaaa...... tetibe mood aku mari.... :wink:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS