doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

happy besday to ME

one sweet day.... :D
selamat hari lahir buat aku.... huhu...
terima kasih pade semua yg wish2 kat aku...
 doakan aku....
terima kasih atas ingatan dan doa korang....


terima kasih juga pada ummi dan ayah...
pade abg amir...
juga pade semua yg hadir kat rumah aku hari ni... :)

hari ni aku dah 23 tahun...
semoga Allah sentiasa memberkati hidup aku...
semoga aku menjadi hamba Allah yg taat
sentiasa menjadi anak yg baik...pade ummi dan ayah
kekasih yg baik pade iz
adik yg baik pade kak mawar dan abg amir...
kakak yg baik pade cempake...
kawan yg baik pade semua kenkawan aku... ;)
aminnnnnn

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy