doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

selamat berpuasa

ramadhan datang lagi.....alhamdulillah... syukur kepada Allah
yayyyyy...
kali ni lebih bermakna... sebab aku menyambutnya di kampung....
syiok giler....
walaupun tanpa kak long dan adeq....
tapi aku tetap happy... ada ummi dan ayah... ada opah... dan saudara mara aku....
yang paling best... ade DANISH... anak sepupu aku....
walaupun budak kecik niii sgt2 nakal.... tapi aku makin suke layan dia....
weeeee.....

selamat berpuasa kepada semua kawan2 aku....
maaf zahir batin ya kawan2 semua.... jika ada salah silap aku pade korang.... :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy