doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

PcH... cat baru.... weeeeeee

weee... cat baru.....
cantik tak?
kali niii aku pilih sendiri cat nya.... hehe
cantik siottt... hahaha... poyo melampau dah aku...
korang nyampah ke?
nyampah tak yah bace....
hakhakhak....

opss... controll2..
aku nak jadi lemah lembut....
kali ni betul2....
dah byk kali dah aku niat nak jadi wanita melayu terakhir...
lembut2...
sopan santun...
kepit2....
tapi selalu jer terbabas...
haihhhh....
tak salah kannnn... berubah kearah kebaikkan.... ;)

lately kannn.... aku sgt rimassss... dgn someone...
bukan aku tak suke dia....
sukaaaa.... tapi aku rimas....
semua benda dia nak tahu....
mcm aimi ngamuk kat blog dia....
mcm tu lah aku rasa...
errrrr... merimas kannnn....

berlambak2 msg kat inbox aku.....
tanya _ aku kapel dgn izzat ker? dgn bart?
haihhhh....
sebok arrr.... aku jawap... aku kapel dgn abg ariel.... ''puas hati?''
wakakakaka.... pening dia... dua hari tak inbox aku....
legaaaaa....
ingat kan....
dah settle......
rupanyaaa.... lepas itu.....
beliau tanya kau pulak ttg 'rahsia abg erwan'
benggong rrr.... nama pun rahsia... mana aku tahu!
beria2 dia tanya aku.... nak tahu rahsia org tu.....
aku kata kan aku tak tahu....
merajuk pulak...dia kata aku sengaja tak nak ckp...
abg erwan rapat dgn aku..mesti semua abg erwan bagitahu aku.....
errrrrrrrr boring nyaaaaa
nama pun rahsia... tak kan nak gitahu ko.... (tu pun kalo aku tahu.....)
aku tak minat nak tahu...
itu kan privacy org...
ko matang lah sikit....
hormat sikit k....
haihhhhh...
kalau mcm niii... cemane lahh aku nak jadi lemah lembut niii...
langsung tak support aku rrr...
huh!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS