doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

aku benci..



aku terlupa... aku kan ada blog.. lupa pulak aku nak meluahkan isi hati aku yg benggang pada seseorg tu....
tak nafikan lah.... dulu aku mmg selalu anggap dia baik.... sebab dia tu bf kawan baik aku...
tapi semenjak... dua menjak ni... aku mcm dah meluat dgn ckp tak serupa bikin dia tu....

yg buat aku sangat2 benggang.... dia mcm nak menunjuk2 jer pada aku....

ahhh lantak lah....
aku kan kawan tepi jalan dia jer.... ade aku kesah?

aku cuma nak back up kawan baik aku.... salah ker....
malang betul kawan baik aku tu sbb dia dah tak ader utk buktikan....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS