doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

dalam hati ader taman....

OMG.....
pix yg sgt tak sesuai....
haha... der aku kesah?


tadi... de sorg insan.... komplen....
kater nye... aku menulis blog
CUMA ketika hati aku sedih... tak bahagia.... ect
sedangkan semasa aku bahagia... riang ria.... aku tak tulis... hehe
sebuk jek dier.....
blog aku... suke hati aku yg terdalam lah nak tulis ke tak....
kata dier lagi.... blaaa3....
hehe
malas aku layan...


yappp2... aku bahagia...
sebab ader org tu kasi aku lagu niiii....
lagu yg aku suker....
tu pun sebab aku yg pakse dia.. sungguh hampeh....





Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

ermm.... sgt sweet lagu ni.....
romantik dan membuai perasaan aku....
thanks ya 'org itu'
huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS