doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

test2


salam....
yayyyy... akhirnya aku ada blog sendiri.....
terima kasih pada abg ariel kerana sudi menolong aku....
aku mmg zero... tak tahu langsung bab blog2 nieh...

aku cuma kasi email pada abg ariel... hehe,, yang lain. abg ariel yg settle kannn
bertuah betul aku....

tapi aku akan belajar.... bila aku free2 nanti....
harap abg ariel... kak long.. dan semua orang sudi ajar aku....

okesss... bunga niii utk abg ariel dan kak long....
sorry abg ariel.... kacau abg memalam paksa abg buatkan blog niii....
sorry juga pada kak long pepagi dah kacau suruh ajar mcmana nak post entry....
best laaa dgr suara kak long yg berangin tapi lembut mendayu tu.... ahaksssssssss

alahhh kenapa bunga tu dok kat atas... :((

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy