doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:|

uishhhh... apa aku nak tulis niii
aku nga boring sesgt... tunggu jek dia balik...
buzz berkali2 tapi tak jwp...
errrr marahnya akuuu
ym on jek... tapi x de org...


dah pukul baper... tak balik2....
ermm... aritu... aku ngah merajuk... tahu jek dia sms aku ckp keluar p fair lah... aper laaa...
time suke2 nii tak reti lak... ermmm
malas aku nak layan die da...
nak merajuk sebulan....
padan muke dier....
huhu muke aku samer rrr...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy