doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

cinta

cinta itu apa?
aku sendiri keliru...

semalam aku berborak dgn seorg kakak..
sepanjang aku kenal dia... aku sgt hormat kan dia..
dia bertanya tentang aku dan seseorg...
tapi...
aku tak jujur semasa menjawap nya...
maaf sis...

sekeras2 nya aku menafikan...
ada sebab aku buat begitu..
the other half pun tak nak org tahu hal kami...

apa ku mahu...
aku pun tak pasti...
mahu bahagia?
impian setiap manusia
tetapi...
aku bagai memilih derita
..........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy