doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

tentang seseorang



huhu aku boring nii...
nak study.... aku malas....
nak keluar..... aku rajin... tapi aku tak boleh keluar...
demam ayam aku nii belum sembuh lagik....
hampeh tul....
lili,,iman dgn ashman... bersuka ria jek ptg nii pegi main boling....
iman dah byk kali msg aku....
aku tggu depan TS
then aku balas balik... 
.... aku demam ar.. jangkit ko baru tahu..
huhu

tak suker aku demam ayam nieh...
gatal satu badan... grgrgrgr
tapi aku kene sabar.... sakit,, kannnn penghapus dosa kecil....
perghhhh sah2 aku byk dosa....
smlm aku mam nasi ayam....
membebel org tu pepagi tadi...
dier ckp jgn mam ayam....
yer ke dier de ckp jgn mam ayam? *fikir*
huh... smlm awk ckp... jgn mam kicap jer laa.... ayam x der sebut pon....
haihhhhssss
jangan mam kicap yer syg... nanti kulit awk jadi tak cantik.....
wawawawawa... der jugak org yg caring ea?
kohkohkoh.... hadoiiiiii... jgn gosip rrr kak long....
sayer tak der pape dgn dier.... ''teman tapi mesra' jek....
 huhu...

;p


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy