doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

enjoyyyy

jumaat yg damai....
wehhh ngigau ke haper.... bangun2 tido... tulis blog...
hahaha.... sesungguhnya itu lah aku...
kadang2 aku menjadi sengal secara tidak sengaja...
aku suke buat benda yg mengembira kan...
dah penat sedih dowhhh....
penat jugak tengok org lain sedih...
so....
mari lah kita beramai2 gumbira kan hati kita....
kita enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....

semalam...
aku masuk kelas malam...
mcm biasa... 8pm~9.30pm...
prof tengok aku semcm jek....
de aku kesah~
yer laa... mmg laa tgk semcm.... sbb kelas siang aku tak masuk der.... haha
kelas malam ni penting.... aku dah byk tinggal....
aku tak nak fail... paper niii....
so aku gagah kan diri aku yg sihat niii utk masuk.... ahaksss

habis kelas....
aku g futsal.....
lepas tension der.....
sekurang2 nyaaa segala stresss aku dah release...
see... pagi niii aku dah ceria....
dulu2 aku tak minat bola..... semenjak dua menjak ni lah baru minat....
tu pun sejak2 berkawan dgn mereka2 yg kaki bola.... hehe
sebenarnya futsal adalah bagus utk kesihatan....
lepas habis main.... aku rush2 balik ostel....
huhu maser tu jam menunjukkan 11.23 malam....
huhu mesti kene lagi..... benggong ahhhh
jam kat pondok guard tu dah 11.30++...
huhu nak tak nak..... aku kene lah bersoal jawap dgn pakcik yg hensem tu...
nasib baik lahhhh mood pakcik tu ok.... so....  dia tak tulis nama aku....
kalau lah dia tulis.... mmg naya lah aku.... sbb bulan niii dah 3 kali aku masuk lambat....

masuk bilik... terus on9....
borak2 dgn abg ril....
tah naper... aku tetiba ngadu dgn dia....(ttg sesuatu)
sebenarnya mula2 dulu aku sgt kekok bila dgn abg ril....
yer laa.... aku tak pernah ader abg.... so bila abg ril layan aku mcm tu....
aku tak reti...
aku tak faham....
tapi... tah naper... malam tadi... aku selesa jek ngadu dgn dia....
huhu harap abg ril abaikan apa yg aku ckp...
kesian lak aku.... kenapa abg ril nak kene fikir masalah aku....
mmg beliau seorg abg yg baik...

terima kasih abg ril ya... ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy