doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

killing ME softly

bosan der...
x de wat pape...
keje aku cuma... tido bangun... makan... dan tido semula...
malam2 sikit baru aku stadi...
stadi siang2 mcm hampeh jek.... satu pun tak masuk.... grgrgrgr

hari niii... aku buat keputusan.... aku tak akan tggu any call... sms... or pape.... dari sesiapapun...
so... aku rasa free.... x de tekanan....
aku single.... kenapa aku nak semak kan otak aku dgn perkara2 yg buat otak aku serabut...
aku terfikir.... aku buat benda salah sbelum nii...
ermmm
hidup kita.... kita yg tentukan.... sama ada pilih bahagia.... ataupun derita....
kalau dah tak bahagia... kenapa aku mesti seksa diri aku...
sedangkan... aku berhak hidup bahagia....

aku mengaku.... aku keliru...
tah lah....
lupa kan perkara2 menyedihkan....
mari mulakan hidup baru....
hidup keseorgan tanpa stress.....
yeppppppp....

fokusss2..... habis kan study aku yg ada lagi sebulan....
yayyyyyyyyy....
lepas tu aku enjoyyyyyyyyyyyyyyyy....

 

aku suka lagu niii.... hehe pagi2 tadi... bangun jek... aku terus post lagu niii..... kawan aku kata aku ngigau...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy