doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

dugaan

banyaknya dugaan hidup aku....
haihhhhh.....
dahliya.... fokus3... ogos niii aku ada 3 paper penting.... utk mase depan aku
kenapa time2 penting niii aku perlu fikir benda2 yg buat aku sedih...
merana...

dia betul2 buat aku keliru dgn sikap nya...
kadang2 mcm niiii...
kadang2 mcm tuuuuuuu...
mcm2

kadang2... dia betul2 buat aku rasa...
aku dicintai nya...
disayangi nya
dirindui

tapi... waktu yg sama pula.... dia buat aku benar2 rasa teruk..
betul2 rasa down
keliru... bagai2

beraninya dia
tergamaknya dia

kalau benar... tiada sedikit pun perasaan syg dia pada aku...
tak kan lah... perasaan kasihan... simpati pun tiada dlm diri nya?
ermmmmm......


tadi... kata2nya menghiris lagi hati aku...
rindu pada seseorg....
tak terfikir kah dia akan hati aku?

apakah aku perlu bersabar sepanjang hidup aku????

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy