doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

bie~

pink giler ahhhh....
aku tak berape suke pink...
walaupun jersi futsal aku kale pink.... weeeee
pink niii.... feminin sgt arr bagi aku...

abg riel ckp... pink sesuai utk aku...
uishhh.....

ape yek aku nak tulis...
huhu... mcm biasa.... aku boring nii
dia busy lately...
aku cuba laa faham situasi dia...
keadaan org bekerja...
mmg mcm tu lahhh... busy je kot... huhu
sebelum nii... aku banyak bagi tekanan pada dia....
mcm2
huhu....

masa awal2 perkenalan dulu.... lagi lah teruk...
bergaduh jek keje kiter kannn bie?
asal bersua jek bergaduh...
x kire.... di YM... di inbox fb...
mahu pun di fon....
time tu mmg laa nyampah giler...
tapi bila igt2 balik.... ader manis nyaa...
pastu... dah lamer sikit...
penat dah bergaduh....
baru lah berbaik2....
tapi still lagi... baik sejam.. bergaduh 23 jam... huhu
ok rrr tu..kannnnn.... dari bergaduh 24 jam.... ;)



hari nii... 2 kali dia call aku...
1st... lepas dia bukak mate... bangun tido... hehe...
sedap suara dia time tu...
manja jer...
pastu... call sekali lagi.... lama jugak.... mcm2 citer...
tapi luper laa nak citer....
''b... tangan ya lebam... bekas cucuk utk drip hari sabtu tuuuu... :((''

dia tak nak rasa bersalah lah tu... sbb dia sgt busy minggu niii... sbb tu call byk kali...

ermmm
ok... aku nak sambung tesis aku yg tggl sikit lagi....
daaaa..
p/s utk b~ jgn noti dgn delegate tu ea.... belasah kang... hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy