doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

kau yang merubah segalanya



hohohohoho...
best pulak lagu lamer2 nieh....
meh laa layan...
jiwa kacau...

sgt2 kacau time niii
mode masih ting tong.... keliru....
dier ckp... dier dah mula syg aku...
tapi aku ragu2....
yer laa.... saper aku...
gadis biasa...
yg tak berapa nak solehah...
suka melawan ckp dia...
2 patah kata dia.... aku akan melawan 50 patah...
ayooooo....

aku boleh jer... kalau nak jadi hipokrit...
tapi aku tak nak.... aku selesa jadi seorg dahlia....
huhu...
tapi tak nafikan.... aku pun dah mula rindu dia....
dah mula syg...
but... aku masih keliru....
apakah aku cinta kan dia...

*
*
*
*
*
*

palingggg aku tak faham dgn kehidupan ialah....
kenapa masa aku single....
4 bulan aku free..... tak ada seorg pon.. nak dtg tekel aku...
pabila dia mula dekati aku... luah isi hati...
ramai pulak yg dtg dan ckp... "saya suka awk dahlia" boleh sy jadi kawan rapat awk?''
haihhhh sungguh siot....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS