doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

:))

selamat pagi cinte''
perghhhh.....
aku harap ada org senyum lahhh bila baca mesej aku yg tak hengat nii....
hehehehe

kenape?? ade org nyampah?
ade aku kesah....
blog aku..... suke hati aku nak taip ape okeee.....
korang suka boleh stay.... tak suka sila klik hat wane merah kat atas sebelah kanan tu yee....
terima kasih....

semalam ada bff aku ckp.....
seseorang telah masuk blog aku....
kemudian mempertikaikan apa yg aku tulis.....
kata beliau.... aku nii perempuan ke ******...

hahaahah aku gelak jee masa bff aku cakap....,,

dia sape nak menilai aku?
tuhan??
mak ayah aku???

bukan rite???
so....
baik laa jaga diri sendiri....
dan jaga boifren baik2.....

aku andaikan komen beliau tu.....
komen tekanan perasaan.....
;p owhhhh
sebab bf dia ada dalam blog niii...
huhu....

maaf laaa beb.... aku belajar dari kesilapan.....
kesilapan akibat kebodohan diri sendiri....

kata seorang abg.....
''tiada yg lebih bijak.... selain dari dia berani mengaku kesilapan''
aku akan ingat kata2 abg neh... sampai bila2....
so.... kalau aku buat salah..... buat silap.....
aku tak akan malu mengaku.....
aku kan budak bijak.....
~ best student for SPM di sekolah aku *sekolah menengah sains tun raja azlan shah (perghhh bangge siot derr)
~ kat kolej lak.... pernah dapat 4 flat taww...... gegegegege...... (sekali jee weiiii)
~ tak lama lagi aku bakal mengengam ijazah..... ijazah sarjana muda kejuruteraan .....

kan bijak tuu nama nyaaaa.....
ko ader????
hahahahaha.....
kompom2 sesape yg masuk blog aku menyampah tahap dewa nii.....
hakhakhak.....

kejap ea.....
aku jawap sms....
ngeeee

@Slmt pg cinta hatiku..
pngubat jiwa yg sdg lara

speechless... ;p

@lara krn dhambat kerinduan pd mu
whai cintaku

hikhikhik.....
beliau kah itu.....
sungguh romantis.....
takut den membacenyaa.....
takut ke???
elehhhhh.... suka sebenarnyaa.....
huh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy