doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

i'm not single~

monday bluezzzz....
erghhh...
malas tahap extreme nieh....
hukhuk....

aku baru balik dari winter camp....
penat siot...
tapi best...
mcm kenangan aku kat sana....
semua buat aku senyum....

kenangan aku kene penalti sebab lewat....
berdiri kat luar.... tengah sejuk2 selama sejam...
grrgrggrrgrgrrr....
time tu mmg marah giler pade tutor budus tuh....
nasib laa ade org call n calm kan aku....
ngeee.... thanks my izham...
walaupun... pada mula nya aku tahu dia nak gelakkan aku....
tapi bila dia dgr suara aku yg kesejukan....
ermmm....
ermm...
;p

kemudian.... keesokkan harinya pula....
kene denda lagi.... sebab aku lewat 5 minit ....
erghhhhhh....
malang betul....
kali ni aku terus pengsan....
hehe... tah pape....
sedar2 jek dah kat bilik....
n nampak muka panik misha n aiman....
dorang siap gitau izham... haihhhssss
ape daaa.....

izham ..
reti lak risau....
tak senang duduk asyik msg misha jek....
hurmm...

19 dec 2010...
tak akan aku lupa sampai biler2...
kerana.....
:))
:))
:))
kerana seseorang telah membuat aku bahagia...
sangat terharu....

''nak oficial kne cmni..

ati i keras..
i tol2 menolak cinta..
setelah dkecewakan..
i tkot nak bercinta..
sbb i tkot utk dkcewakan lg..
tp lepas jumpe u..
ati keras i mule trbuke menerima u..
ari2 trbyg2 u..tringtkan u..
arini u bz..i dah jd xtentu arah..
kebosanan, kerinduan...
keje pon mlas nak bt + kaki sakit hehe~
thanx krn berjaye melembotkan ati yg keras utk menerima cinta nie..

sudikah awak menjadi bulan yg akan menerangi kegelapan mlm i? ''


huhu...
speechless....
lidah ku kelu utk berkate2...
hehe...
dia betul2 buat aku rasa dihargai....
terima kasih Allah....
agaknya inilah hikmah MU
setelah memberi aku sedikit penderitaan...
Kau hadiahkan aku dgn kebahagiaan ini..

''nak laa syg.....
thanks ....
sgt terharu.... thanks god...
sy sudi menjadi bulan demi menerangi malam2 awk....
semoga cahaya sy dapat membuat awk terus tersenyum....
sy syg awk....''

;p
aku ke yg taip tu..... hehe mcm x caye jek kann....
tetiba jadi jiwang....
ngeee....

papepun....
aku sentiasa doa yg terbaik utk aku dan dia....
semoga Allah merahmati hubungan kami...
semoga dia bahagia dgn aku....
dan aku tetap menjadi terbaik utk dia....
amiennnnn...

aku sedar....
dari mule kenal dulu.... aku sentiasa bagi masalah pada dia....
tapi dia sentiasa bersabar dgn perangai aku yg tah pape....
huhu..
tu lah aku terpikat dgn dia...
dia beza dgn lelaki lain yg aku kenal...
byk bezanya....

sape kater 'lelaki semua sama'
tak sama.....
setiap dari mereka mempunyai karektor berbeza2....
punyai kelebihan dan kelemahan yg beza2...
ermm...

alamak.... da lewat....
huwaaaaa..... kelas yg aku paling busan....
doraemonnn meh laa tlg aku.... hukhuk...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS