doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

ok..

pagi yg gelap.... kini suda teranggg....
aku adik mu.... dan engkau abg...
lalalalalala....
carik mood nii....
haihssss rasa tak best jek rini....
nape ye....

hari ni rasa nak skip kelas DR shintai.....
arghhhhhh.... stress kalau masuk pun.... bukannye faham....
tah kenapa..... aku paling bosan kelas DR shintai....
dah laa dia ngajar tak faham hape.....
then.... asyik2 dia suka nak panggil nama aku....
'dahlia.... dahlia... dahlia.....'
grrgrgrrrrr.....
menyampah tul.....
tanye itu.... tanye ini.....
saje jek nak malukan aku.... huh!!!
agaknye aku paling bodoh dlm kelas tu kot....
tu laa dia asyik panggil aku....
huwaaaaaaa......
hari ni aku tanak masuk kelas.....
padan muke!!
padan muke aku.... :|

hari ni...
aku bangun awal.... kejut izham....
weeeeeeee...
semalam dia kata nak pergi keje awal.....
byk keje....
Alhamdulillah bisness dia makin ok....
terima kasih Allah.. kerana mendengar doa kami....
susah jugak taw nak kejut org niii....
byk kali call pun tak bangun.... huhu.....
ngeee.....
bebel... ;p
izham kate..... baru sekali kejut dia, dh bising satu dunia....
hahahaha siot tul....
yo lahhhh......
setiap hari dia yg kejut aku.... huhu...
errrr.....
semalam dia ckp... kulim best... sejuk....
dia nak cari org kulim......
grgrgrgrgrgr.....
mmg laa.... kulim mmg best.... org kulim cantik2.... baik dan peramah....
(merujuk pada aimi) aimi sile belanje aku steak victoria sttn @ sunway k.... aku sedang memuji ko nii....
hahahaha

izham tak tahu kew..... yg jejaka2 kulim jugak kacak2 dan romantis.... uewwwwwww....
hohohohohoho....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS