doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

the climb



salam malam2 yg sejuk.....
grrrrrrrrr.... sejukkkkk.....
kalau kat kg.... sejuk cm nii..... aku dah cari opah nii.... haihhss

busannyaaa.....
encik david baru balik keje.....
huh!!! bz memanjang....
aku nga tggu dia xplain sumthing.....
tanak tanye2 lagi dah....
tunggu dia makan jap.....
tahu lak lapo....
igt dah tak tahu lapo....
keja apa tah sampai tak igt makan.... grgrgrgr
hurmmm...

ari ni....
dia kerap sms aku....
ngeee...
bz2 gak... asal dia tak lupa aku.... ok lahh tu kann...
selesanyaa aku... bila aku tak tercari2 kemanakah dia...
sbb,,...
dia bgtahu je aku... kemana dia nak pergi....
terase lahhh dihargai... haha
that day.... aku dah lupe bila.....
dia tanya aku....
'nak pegi nengok frenly kat stadium leh x?'
uishhhh speechless aku senonya.....
walaupun benda tu nampak remeh..... tapi sgt bermakne....
sgtttt2....
bermakne.... sehingge buat aku bukak mata.... bukak hati....
hehe....

haihssss...
jom layan miley .....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS