doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

swing~~

morning guyz...
aku tak nyenyak tidur....
mood aku sgt weng....
tah pape.... grgrrgrgr
semua call... sms... ym... gmail aku tak balas....
sorry laa eh korang....

tapi aku akui.... aku bahagia semalam....
biler ade org tu balik kerja.... msg aku...
bahagia dalam kesakitan.... huhu
serius aku katakan.... aku sgt terkejut ...
speechless dia layan aku cm tu...
selalunya aku tengok dia sgt happy go lucky..... gila2...
tak sangke dia sejiwang tu.....
sekarang aku percaye..... dia study akaun sebab parent yg nak.... hehe
jiwa nya bukan jiwa akaun.... :D

~''dr td i dah dtg syg..
b g tgk blan..
tu la i..
tiap2 mlm i teman b..
menerangi kegelapan mlm b..''

~''Kaulah gadis idaman hatiku

Takkan kupersiakan
Renangi lautan asmara
Walaupun bergelora
Kan kucurahkan padamu
Kan kucurahkan padamu

Wajah siapa
Bermain-main di ruang hatiku
Ingin aku dekatinya

Tidak ku duga
Wajahnya selama ini kupendamkan
Ingin aku dekatinya
Kaulah gadis pilihanku

Hanya kau gadis pilihan hatiku sayang
Tiada dua atau tiga

Kaulah gadis idaman hatiku
Takkan kupersiakan
Renangi lautan asmara
Walaupun bergelora
Kan kucurahkan padamu
Kan kucurahkan padamu ''

*besttt lirik niii :))

~''yea2 my baby dah leh gelak hehe~
b nape b ckp i lain? ''

~''ngah on9 ngn b la...
b sape mamat dlm gmbr b tu..
bf ek huhu~ ''

~''syg nie tnye msti la sbb nak tau..hehe~
xleh tnye ek.. ''

~''td kan b sakit..
so teman la b dl..
nie b da ok sikit..
bole la i mam jap k..
td dah nak mkn..
tp sian b sakit.. ''

~'wokeh tido la k..sory wat b tnggu..

nite syg sweet dream..
syg b bykkkkk~ mwahhhhxxxxssss '

*
* ngeee.... tu laa msg2 dari dia.....
sweet kannn..... mesti dgn gf dia dia lebih romantis..... bertuah gf dia nanti.....
semoga dia ditemukan Allah dgn perempuan baik2... aminnnn





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

B'n'baBy