doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

mood aku yg tah pape....

kat kampus.....
ngaaaa...... baru abis kelas 'dr suga san'
percaye atau tidak.... aku masuk kelas setengah jam jek.... hahahaha....
budus betul....
kenape?
sebab... aku bangun lewat.....
huh!!!!....
selalu.... ade org kejutkan aku pagi2... huhu....
n aku tak akan lewat g kelas....
hehe padan muke aku....
masuk kelas dgn muke demam tapi selambe.....
wat bodo.... mcm x bersalah....
suga san pun nengok jee aku....
tanpe kate pape.... (alahhh kalau dia kate pun.... aku bukan nak faham.... ) wawawa

habis kelas..... lepak lab...... bukan wat research....
tapi online.....
haihsss apa nak jadi laaa.....
on YM....
'miya' buzz aku....
haihsss tetiba aku jadi kawan dia lak.....
perlu ke?
layan je lahhh....
lagipun... aku tanak jadi org yg x kenang budi....
miya kan dah tolong aku....
thanks miya....

utk informasi korang.... miya niii.....
LELAKI... huhu
dulu dia selalu 'kaco' aku.... about perkara yg pernah aku tulis sblum ni...
so.... tah mcmana... one day.... aku tiba2 brminat nak mintak no fon.....
sebab.....
aku mcm syak jee.... dia bukan perempuan seperti yg dia ckp..
bile aku call....
sahhhh.... mmg dia lelaki....
panjang lebar kami borak..... habis topup aku... 200++....
huhu...
miya pun... baik hati kasi aku email dia.... so aku boleh bukak fb dia......
miya fren dgn akaun org tu yg kedua... dan fren juga dgn GF beliau yg tercinta....
SAH!!...
aku tengok semua album mereka... 'mmy_bby'.... album time dorang dating... bagai2.....
date nyaa pulak.. mmg time aku bahagia dgn dia....
mmg pasangan bahagia....
tah pape jek aku nii....
nyaris2 jadi perosak... haihssss....
ya Allah.... bodoh dan hina nyaaa aku disisi MU....

kalau aku ikutkan hati.....
nak je aku teruskan hubungan' tu....
sebab... dia ckp.... dia lalui hari2 yg sgt sempurna dgn aku.... means... kami bahagia....

TAPI.....
aku tak kejam....
aku pernah rasa suatu masa dulu....
3 tahun aku dgn fahri ashraff....
tetiba datang nurul...
betapa sakit nyaa
bila org yg kita syg khianati kita.....
walaupun ashraf beria tanak aku tgglkan dia.....
walaupun.... dia mengaku... dia cuma main2..... dgn nurul....
tapi....
hati aku tetap x dpt maafkan semua perbuatan dia....
tambah dgn masalah lain....
so... aku undur diri....

aku pernah rasa semua kesakitan tu....
so aku tak sampai hati nak tengok saifura sakit mcm aku....

dulu aku dan kawan2 aku... pernah pandang hina pada nurul.... atas perbuatannya....
tu lahhh..... Allah bayar cash atas setiap perbuatan buruk aku....
sekarang.... aku lak rasa.....
aku jadi perosak kebahagiaan org!
yaAllah.... ampun kan aku.....
aku takut atas semua hukuman mu.....

borak dgn miya... best jugak....
dia ckp aku baek.....
hehe standet laaa..... aku tunjuk baek jee depan ko... haha
mcm2 dia puji aku.... cantik laa..... cun laa.... baek laaa...... (taw daaaaa)
lain mcm jek puji memuji nehh..... ko nak tekel aku ke miya?
hahahaha.....
tekel laaa wehh.... aku kan single niii.....

haihssss...
haihss dan haihsssssssss.....
tak serik2 kee dahlia.....
dahhhh2...
lupekan semua perkara yg sakit...
yg boleh buat serabut kepale hotak kite....
orang happy2.... berbahagia.....
kenapa aku perlu bersedih sorang2.....

mehhh dgr lagu "baek2 sayang' ada org kasi kat aku.....
org tu... selalu nyakat aku! dia juga tak pernah syg aku!... huhu.....
tapi dia baek.... sgt baik.... sentiasa ada waktu susah dan senang aku....
huhu thanks lalink.....
lalink yg kuat bebel....
bluekkkkk

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS