doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

gadisku

perghhhh....
akhirnyaaa siap gak esemen cognitif menggong nehh.....
alhamdulillah......
terima kasih pade hakimi encik senior yg tlg aku translate kebahasa DR suga....
grgrgrgr....
kali ni aku berhati2......
takut2 tragedi oct berulang.....
percaye bulat2 pada senior... rupenyer dorg kene kan aku.....
arghhhhhhh....
malunyaaaaaaaa... budus betul...

esok start polymer.....
yeahhhhhhh may god bless me....
start esok... till minggu depan... n minggu depan lagi... sesape bebudak Ep1K3 kaco aku....
mmg laa aku belasah tanpe belas kasihan.... hhahaha
berani laa korang buzz2 aku....
aku siyus nii....
hahahahhahaha

hari nii hari pening aku lahhh.... walaupun xde kelas....
aku dapat email dari sumone....
sebenarnya aku tak faham.... apa yg dia cuba sampaikan....
dan aku tak nak faham....
utk apa .... utk sakitkan hati aku lagi?
x cukup ke?
dia bahagia dgn gf dier.....
aku tak pernah kaco.....
dia nak apa lagi.... ermmm....
:((
apekah maksud dia ...
aku meruntuhkan hubungan org yg dah 5 tahun???
saat nii ade dua org je yg rapat dgn aku.....
1st izham....
kedua hakimi.....
dua org nii single.....
tak ade gf... mahupun kekasih gelap....
dan aku paling rapat dgn izham...... x mungkin dia maksudkan izham....
aku percayekan izham....
setiap yg dia buat... die x lupe utk gitau aku....
call anytime... sms anytime.... sentiasa balas...
x mungkin dia ade gf kat sane...
ngeeeee....

hadoiiiii3.... x yah laa semak kan otak... meh dgr lagu izham kasi aku niii......




Gadisku

Seri mewangi bagai disiram selautan kasturi

Gadisku

Terindah padamu kerna tak pernah meminta selain cinta

Dialah gadisku (selalu) selama-lamanya

...

Tak peduli kata orang terhadap dirinya

Aku tahu dia gadisku

Tak peduli nista yang terlempar padaku

Dia tahu dia gadisku


Cinta kan bermakna jika sama saling memahami

Cintaku bercahaya jika disulami cinta suci


Gadisku...


Dikala hidup ini rangkap tak bermaya

Dia datang membawa harapan

Di kala hari-hariku menjadi gelita

Dia datang membawa cahaya


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS