doa utk ketenangan hATi

اللَهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ نَـفْسـاً بِكَ مُطْمَئِنَّـةً ، تُؤْمِنُ بِلِقَائِكَ، وَتَرْضَى بِقَضَـائِكَ ، وَ تَقْنَعُ بِعَطَائِكَ .

Maksudnya : “Ya Allah , aku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu , redha dengan ketentuanMu , dan merasa cukup dengan pemberianMu”

hadirnya ciNTa

salam hari khamis.....
yayyyyy... aku suka hari khamis....
sebab....
hari ni... aku tak de kelas...
malam tadi.... mood aku sgt baik....
so... lepas subuh aku masih study....
tido 2 jam ++ jek....
kemudian awal2 pagi dah bangun.....
sebab aku lapar...
huhu....
dahliya kelaparan di waktu pagi2....
hehehe korang tak caye ea?
aku pun tak caye gak ni....
bangun.....
dgn tak mandinyer....
cume gosok gigi....
aku memasak dgn kasih syg.... (ayat spongebob) hakhakhak....
mee goreng.....
bekpes berat der.....
mahunya aku kenyang seharian nieh....
dah rrr mee grg aku tu.... fuhhhhhh sedap gilos....
~ aku semakin poyo~
tu lah korang lah yg salah.....
kenape korang semua asyikkkkk ckp aku poyo.....
kan dah betul2 poyo....
dulu lili.... bff aku selalu kata..... satu hari.... 114 kali dia akan kate aku poyo....
aimi...
aiman...
anis....
haihsss ramai lagi lahhh....
termasuk laa izham....
tu lah sape suh korang berdoa...
kan dah betul2 aku poyo skrg..... ngehhhhh3

sambil makan.... online....
kacau budak2 engine 3 kat mesia..... aku tahu dorang kat lab.... sbb ramai yg online...
weee... hilang rindu.... dapat kacau dorang pepagi....
besttt3
siap bersikap riak lagi dgn dorang..... hahahaha maklom laa.... kite xde kelas rini.....
setiap hari pun kelas 2..3.. jam jek sehari.... x mcm dorang kat mesia..... kahkahkah

TAPI...
tahu kah hakikat sebenar... :(
stress nya aku kat sini..... kuasepatbelas taw!!!
hukhuk....

sambil gak on fb.....
bace inbox izham....
kikikikikiki.....
sgt suwit gudnite wish dia......
kelakar....
romantis.... tapi lawak giler.....
hehehehehe...
thanks syg....
u make my days so wonderful.....
luv u....


Kau permata,
Kaulah intan,
Disanubariku.
Kau pujaanku,
Kau idamanku.

Sinar rembulan,
Menerangi jiwa,
Oh asmaraku,
Kau yang kucinta,
Hangatnya cintamu.

Tiada yang lain,
Kaulah satunya,
Antara beribu.
Cintamu sehangat
sinar mentari,
Membakar jiwaku.

Hadirnya cintamu,
Membawa bahagia,
Dalam hidupku.
Bagaikan bulan,
Dipagari bintang,
Dimalam syahdu

sebelum tidur...

izham post lagu ni....

:) suker... thanksss.....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS